Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
İş Bankası Genel Müdürü Aran: Aralık’ta 2,5 puanlık faiz indirimini hâlâ masada görüyorum
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 4 min
- 0
İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) Aralık ayında 2,5 puanlık…
Bakan Ersoy: Türkiye ilk 9 ayda 49,2 milyon turist ağırladı
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türkiye'de ilk 9 ayda 49,2 milyon turist ağırlandığını…
IMF ve Ukrayna yaklaşık 1,1 milyar dolar finansman sağlanması konusunda anlaştı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Bugün Rusya-Ukrayna savaşı 1.000'inci gününde. Avrupalı liderler ve uluslararası para kuruluşları, bu denli uzun süreye…