Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
IMF ve Ukrayna yaklaşık 1,1 milyar dolar finansman sağlanması konusunda anlaştı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Bugün Rusya-Ukrayna savaşı 1.000'inci gününde. Avrupalı liderler ve uluslararası para kuruluşları, bu denli uzun süreye…
Borsa günün ilk yarısında geriledi
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, günün ilk yarısında yüzde 1,34 değer kaybederek 9.269,85 puana geriledi.
Türkiye bankalarının aktif büyüklüğü 30,5 trilyon lirayı aştı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Bankacılık sektörünün toplam aktif büyüklüğü Eylül'de 30 trilyon 518 milyar 692 milyon lira olurken, Türkiye’de…